خواندن متون انگلیسی،اسپانیایی و فرانسوی شما،کاملا رایگان!!

23 03 2008
t

 

بعد از یه غیبت نه چندان طولانی امروز تصمیم گرفتم تا دوباره شروع کنم و براتون پست بزنم…خب تو این چند ماه خیلی مطالب بود که میخواستم بگم ولی به خاطر طولانی شدن امتحانات ، کسالت خودم، مسافرت یه هفته ای محمد جون(شریک باوفا) که تا چند روز دیگه یه چهار پنج هفته ای میشه که از اون یه هفته میگذره !!نشد اون طور که باید و شاید مطالب رو خدمتتون ارائه کنم.

بگذریم پست ویژه این هفته یه جورایی هم به کار قشنگ دوست های وردپرسی برمیگرده که تصمیم گرفتن به بازدیدکنندگان در این ایام،عیدی بدن!(راستی عیدتون هم مبارک) منم دیدم موقعیت خوبیه تا یه سایت کاربردی رو بهتون معرفی کنم امیدوارم خوشتون بیاد.

 

سایت که میخوام معرفی کنم اسمش readthewords.com هست همون جور که از اسمش پیداس براتون میخونه!ولی نه اینقدر ها هم که فکر میکنید پیش پا افتاده نیست …ممکنه دیکشنری های مختلف یا سایت های مشابه ای باشن که براتون لغات و یا جملات انگلیسی رو قرائت کنن ولی حساب این یکی جداس!…دقت فوقالعاده بالا در ادای کلمات، مکث کردن،توجه به علائم نگارشی(punctuation mark)،نحوه بیان(Intonation)از نقاط قوت این برنامه هست.اینجا سه متن به زبان های فرانسوی انگلیسی و اسپانیایی آماده کردم که میتونید با کلیک روی دکمه پلی ، گوش بدید که چه جوری میخونه:(متن اسپانیایی و فرانسویش ترجمه خودم نیست زیاد هم بهش اعتمادنمیشه کرد، برای نمونه گذاشتم)

This file was created by readthewords.com .
Hello and welcome to mixxup.com. This is just a sample presented to you by readthewords.com. Hope you enjoy!
Respectfully,
Amir
– – – – – – – – – – – – – –

Este archivo fue creado por readthewords.com. Hola y bienvenido a mixxup.com. Esto es apenas una muestra presentada a usted por readthewords.com. Espere que usted goce!
Respetuosamente,
Amir

– – – – – – – – – – – – – –
Ce dossier a été créé par readthewords.com . Bonjour et accueille à mixxup.com. Ceci est juste un échantillon présenté à vous par readthewords.com. Espérer que vous
Appréciez!
Respectueusement,
Amir
کار کردن با این سایت خیلی راحته شما زمانی که وارد سایت شدین دو راه پیش رو دارین یا ثبت نام کنید و از امکاناتی که خدمتتون میگم به رایگان استفاده کنید و یا اینکه بدون ثبت نام از منوی سمت چپ (در صفحه اصلی)، متن و یا لغت مورد نظر خودتون (حداکثر تا 100 کراکتر) رو نوشته، بعد از کلیک کردن بر روی گزینه read مدتی صبر کنید تا متن یا لغت شما توسط آقای مایکل یا خانم لورن(انتخابی) با لهجه آمریکایی خوانده بشه تازه خودشون هم میتونید ببینید :دی.نکته دیگه سرعت بالای ایجاد فایل صوتی هست، تبدیل یک فابل صوتی یک ساعته تقریبا 60 ثانیه زمان میبره !

حالا زمانی که ثبت نام کردید میتونید ورودی های مختلفی به برنامه بدید که میتونه شامل موارد زیر باشه:

Adobe PDF
MS Word
HTML File
Write Text Content
Cut and Past Text
Input Website Address
Input RSS Feeds URL

    بعد از این مرحله میتونید ازپنجره سمت راست بین 14 خواننده یکی رو انتخاب و به صداش گوش کنید چهرش رو ببینید اگه پسندیدید از منوی کشویی select a voice اسمش رو پیدا کنید ، سرعت خواندن متن رو تنظیم کنید برای صرفه جویی در وقت میتونید با تیک زدن گزینه اول دستور بدید تا بعد از کامل شدن فایل، لینک دانلود رو براتون میل بزنه و در نهایت کلید record رو فشار بدید.منتظر بمونید تا صفحه جدید لود بشه …حالا میتونید مستقیما به متن مورد نظر گوش کنید،اسکریپت فایل رو برای صفحه وبتون بگیرید یا حتی دانلودش کنید تا روی پلیرتون بریزید و بعدا گوش کنید فرمت فایل ایجاد شده MP3 هست.جالبه بدونید این سایت از زبان های اسپانیایی و فرانسوی هر کدوم با دو خواننده مرد و زن پشتیبانی میکنه.برای زبان انگلیسی هم لهجه آمریکایی ،لهجه بریتانیایی و حتی لهجه هندی با خواننده های مختلف و صداهای گوناگون فراهم شده.

    البته امکانات دیگه ای هم داره که بهتره خودتون سر فرصت باهاش آشنا بشید.

    امیدوارم خوشتون اومده باشه.

    کارها

    Information

    3 responses

    25 03 2008
    رامن

    با درود فراوان
    من خيلي ممنونم.از كامنت تان خيلي خوش حال شدم. خيلي.
    اي كاش از نوشته ها و آثار مادر گرامي تان براي ما هم معرفي كنين. به خصصو ص اگر اي بوك باشند و بشه دانلود كرد. چقدر خوب كه آقاي آذر يزدي را از نزديك ديده ايد. خيلي خوش به حال تان.خواهش مي كنم بي زحمت هر وقت دوباره به ديدن شان رفتيد خيلي سلام برسانيدو بگوييد ما همه ايشان را و كتاب هاي شان را خيلي دوست داريم.

    چقدر اين پست تان عالي بود. من اگر اجازه بدهيد فردا آن را توي توييتر و فرندفيدم به اشتراك مي گذارم تا همه با اين پست خوبتان آشنا بشوند. الان هم خودم ميشينم سرش. براي من كه خيلي فايده داره و خيلي وقت بود دنبال همچين چيزي بودم. واقعا دست تان درد نكنه.

    خيلي ممنونم كه به ديدنم آمديد. من هميشه خوش حال ميشم. من هم هميشه به ديدن تان مي آيم. خواهش مي كنم به مادر گرامي تان خيلي سلام برسانيد. اميدوارم تعطيلات خوش بگذرد و سال نو سال خوبي براي شما باشد.


    ممنون رامن جان نظر لطفته…چون دیدم خیلی مشتاقی ، یک سری عکس وفیلم از استاد آذر دارم -امسال هم قرار دوستان برن دیدنی آقای آذر اگه رفتن سعی میکنم باهاشون برم ویه سری عکس جدید واست بگیرم…در اولین فرصت واست میل میزنم.
    خیلی خوشحالم که این علاقه رو در تو میبینم امیدوارم هر روز موفق تر از روز قبل باشی

    27 03 2008
    فهیمه

    سلام…
    واقعا خوشحال شدم از اینکه وب رو آپدیت کردین.کم کم داشتم نگران میشدم !
    پست خیلی جالبی هستش . ممنون.
    انشا الله همیشه به روز و موفق باشین .

    خیلی ممنون …شما هم موفق باشید.

    29 10 2008
    زهره

    سلام
    ممنون خیلی جالب بود منم ازش استفاده کردم


    خوشحالم که مفید بود …

    پاسخی بگذارید

