linkin park-Leave out All the Rest

9 11 2007

گروه راك linkin park در سال 1996 در كاليفرنيا(Agoura Hills) شكل گرفت و از اون زمان تا حالا 40 مليون آلبوم از اين گروه به فروش رسيده و دو جايزه گرميز كسب كرده. ( Grammys كه اول گرامافون بوده مراسم اعطاي جوايز ساليانه در ايالات متحده هست كه اكادمي ملي ضبط آثار هنري و علمي آمريكا مسئول برگزاري اين مراسم هست ). با آلبوم (Hybrid Theory) اين گروه به موفقت هاي بزرگي دست پيدا كرد و گواهي Dimond رو از RIAA گرفت(يعني البوم اين گروه بالغ بر 10 مليون فروش داشته البته طبق استاندارد ايالات متحده توضيحات بيشتر).

اعضاي فعلي اين گروه Chester Bennington، Mike Shinoda، Brad Delson، Dave «Phoenix» Farrell، Joe Hahn، Rob Bourdon هستن و البوم هاي منتشر شده از اين گروه در زير اومده

Xero Sampler Tape 1997

Hybrid Theory EP1999

Hybrid Theory 2000

Reanimation 2002

Meteora 2003

Collision Course with Jay-Z 2004

Minutes to Midnight 2007

 

البته من خودم به جز چندتا آهنگ ازآلبوم هاي قبلي رو نشنيدم ولي آلبوم اخيرشون با توجه به سر و صدايي كه راه انداخت و اينطور كه ميگفتن خيلي متفاوت با كارهاي قبليشون بوده رو كامل گرفتم و از اين كار پشيمون نيستم(يه جوري ميگم انگار رفتم 15 دلار پول دادم) اكثر كاراشون معاني عميق و زيبايي داره… ما اينجا قصد نداريم آلبوم معرفي كنيم و شما دانلود كنيد فقط قصدمون اينه علاوه بر آشنايي نسبي كه با گروه ها و خوانندگان پيدا ميكنيد يكي از كار هاي زيبا و به ياد موندنيشون رو داشته باشيد.

 

از البوم Minutes to Midnight آهنگي هست كه مايك رپ ميكنه به اسم Hands Held High .يه قسمت تو اين آهنگ هست كه خيلي قشنگه مخصوصا اونجايي كه از ترس پدرش ميگه و اون نوشته اي كه پشت كتاب برادرش هست… من اين آهنگ رو خيلي ميپسندم كلا از صداي مايك خوشم مياد!

 

There’s bombs on the buses, bikes, roads

inside your market,your shops, your clothes

My dad, He’s got a lot of fear I know

but enough pride inside not to let that show

My brother had a book he would hold with pride

A little red cover with a broken spine

On the back, he hand wrote a quote inside

«when the rich wage war, it’s the poor who die«

And meanwhile, the leader just talks away

Stuttering and mumbling for nightly news to replay

and the rest of the world watching at the end of the day

both scared and angry like «what did he say

اول قرار بود كه اين آهنگ رو بزارم ولي با محمد كه صحبت كردم گفت Leave out All the Rest رو براتون بزارم … متن آهنگ با لينك دانلود رو براتون گذاشتم كه اميدوارم لذت ببريد.سعي شده ترجمه روون باشه اگه مشكلي در ادامه هست به بزرگي خودتون ببخشيد و از اين حرفا!

 

 

 

I dreamed I was missing

خواب ديدم كه گم شده بودم

You were so scared

تو خيلي ترسيده بودي

But no one would listen

اما كسي قرار نيست گوش بده

Cause no one else cared

چون كس ديگه ايي اهميت نميده

After my dreaming

بعد از روياي من

I woke with this fear

من با اين ترس بيدار شدم

What am I leaving

كه چي رو دارم رها ميكنم؟

When I’m done here

وقتي ديگه اينجا كاري ندارم!

Chorus– – – – – – – – – – – – – – – –Chorus

So if you’re asking me

پس اگه از من ميپرسي

I want you to know

ميخوام كه بدوني

When my time comes

نوبت من كه رسيد

Forget the wrong that I’ve done

اشتباهاتي كه انجام دادم رو فراموش كن

Help me leave behind some

كمكم كن تا به جا بزارم

Reasons to be missed

دلايلي رو كه چرا رفتم

And don’t resent me

و از من خشمگين نشو

And when you’re feeling empty

و زماني كه احساس پوچي ميكني

Keep me in your memory

من رو بخاطر بيار

Leave out all the rest

چيزهاي ديگه رو فراموش كن

Leave out all the rest

چيزهاي ديگه رو فراموش كن

Chorus– – – – – – – – – – – – – – – –Chorus

Don’t be afraid

نترس

I’ve taken my beating

خيلي چيزها رو از دست دادم

I’ve shared what I made

اما همون چيز كمي هم كه داشتم با تو قسمت كردم

I’m strong on the surface

به ظاهر قوي هستم

Not all the way through

اما ديدي كه تا آخر اينطور نموندم

I’ve never been perfect

من هيچ وقت بهترين نبودم

But neither have you

اما تو هم نبودي

<<Chorus>>

Forgetting

با فراموش كردن

All the hurt inside

همه چيزهايي كه آزارت ميداد،

You’ve learned to hide so well

ياد گرفتي كه خيلي خوب پنهانشون كني

Pretending

و وانمود كني كه

Someone else can come and save me from myself

كس ديگه اي ميتونه بياد و منو از دست خودم نجات بده

I can’t be who you are

من نميتونم مثل تو باشم

 

کارها

Information

5 responses

9 11 2007
محمد امین

العان این مطلبی که گذاشتی چه ربطی به کامپیوتر و نرم افزار واز این جور چیزا داره ؟؟؟میشه ربطش رو برام توضیح بدی؟؟چون گفته بودی این سایت تخصصی هست این سوال رو پرسیدم
نمیخام این رو بگم ولی فکر کنم این سایت هم کم کم از همین اولش داره میره توی فاز همون سایت قبلی
مواظب باش
بای

محمد(20:31:44) :
امین جان قرار نبوده که این وبلاگ فقط مربوط به کامپیوتر باشه، شما باید یه مقدار بیشتر صبر کنی تا با روند این وبلاگ کاملا آشنا بشی.
الان هم این پست جز شاخه چند رسانه ای هست و طی روزهای آینده مطالب مربوط به شاخه های دیگر هم به وبلاگ اضافه میشه.
ممنون از لطفت ولی مطمئن باش این اتفاق فعلا نمی افته .

9 11 2007
میثم دهقانی

سلام. خوشحالم که فعال هستید و از اون بیشتر خوشحالم که به جمع وردپرسی ها پیوستید. ایشاا.. که همیشه موفق باشید. کمکی از دستم بر میاد بگید. یا حق

9 11 2007
محمد امین

ممنون از توضیحت ولی چرا ادامه نظر من نوشتی
با این توضیح خیلی مشتاق تر شدم که ببینم شاخه های چند رسانه ای دیگه این سایت چیه که ازش حرف زدی
منتظر مطالب اینده شما هستم

24 07 2008
فرزان

سلام
ممنونم از پستت
من عاشق لینکین پارکم
اگه خواستی میتونم آکورد آهنگ leave out all the rest رو بهت بدم
منتظرتم
بیا
….
ممنون دوست عزیز
اگه دوست داشتی میتونی به mixxup.wordpress@gmail بفرستی

12 11 2009
chester

mohammad amin kose khaharet va madaret baham
to ke donbale in amozesh migardi goh mikhori miai to ahangaye lp/
chestar nanato khoshk khoshk az kon kard
kose zaneto ghayidam

پاسخی بگذارید

